sobota, 19. september 2009

Delovni dan

Oh kako sem zmatrana.Pravkar sva prišla z morja.Pa to ni bilo prijetno sproščanje ,ampak delavno sproščanje.Da smo skoraj pol leta uživali,sva danes cel dan garala in pripravila prikolico na zimsko spanje.Naj si še ona mal spočije.:)No pa sej ni tko hudo.Bilo je lepo.Malo sva se še kopala,čeprav je voda kar sveža,je pa sonček kar dobro segreval ozračje.Sedaj pa lepo počasi v cotke in počivat.Ma ne ne še,grem še malo papirje premetavat,mogoče še kaj pametnega naredim.

3 komentarji:

  1. A na morju si bla ,blagor teb,sem ti fooooooooovš:)))))))))).

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja tebi je pa res hudo:):):)In to je zate delovni dan,jaz sem cel popoldan v službi norela, pa mi zdej tud za papirje ni več premetavat:(:(:(
    Aja moram še tvoj novi izgled bloga pohvalit_LEPPPOOOO!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. O Lili nč mi ne bod fouš ,nč nisi zamudila.:)
    A šele zdej si vidla,ti,ti...:)

    OdgovoriIzbriši