petek, 23. oktober 2009

Novoletne


Danes sem jih naredila še nekaj.Sedaj obvladam tudi novi moj album.Je pa res da mi letos tele novoletne nekam ne grejo,ne vem kaj je to.:)









8 komentarjev:

  1. Prav luštne so, ne mi govorit, da ti ne gre!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako ti ne grejo?? Prav super so! Sploh senčenje na obrobjih mi je zelo všeč, ker se ne vidi nobenih prehodov. kako ti to uspe?

    OdgovoriIzbriši
  3. O sej se vidjo,mogoče sam na računalniku ne :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepe,nimam občutka ,da ti ne gre:)))))))).

    OdgovoriIzbriši
  5. O, kar dobro ti gredo od rok. Najbolj so misimpatični aerobični Božički :)))

    OdgovoriIzbriši
  6. o hudo dobro... ja Božički so res občudovanja vredni, ko so še tako gibčni pri tej starosti.. drugače so pa vse po vrsti superca s prehodi... pač ročno delo.. :) želim ti še naprej tako lepo ustvarjanje.. da se bodo naše očke pasle... hvala ti..

    OdgovoriIzbriši