petek, 18. december 2009

Srečanje v Zagorju

Uf kako sem težko vstala,le kdaj se bom jest normalno naspala.Res ne vem,najbrž dokler bom otočanka ,nikoli.To soboto sem morala še v službo.Se je vlekla zellllllllllllllllooooooooooooooooo.Kreal me je pobrala ob 12h in odpeketale sva.OŠ sva kar hitro našli,brez dodatnih ovinkov,sva jih pa zato naredili malo nazaj grede.
Večina kokic je blo že zbranih,so že dilale,svetovale ,spraševale,kazale.....Pa tud jedle in pile.O koliko dobrot je spet bilo.Z Atenko smo delale obeske iz perlic,Tanc mi je mal pokazala embosing,štrikala nisem ker znam,pri fimu sem tud sam mal uč vrgla,sej ne da full obvladam ,ampak za vse ni časaaaaaaaaaaaaaaa.Je treba še vmes klepetat pa kadit.Zvezdica mi je posodila dve lepi štampiljki,se ni za bat ,da bi bla brez dela.
V glavnem blo je super fajn in proti večeru sva se odpravili domov,mal po ovinkih,sam mal.:)
Se vidimo prihodnjič.
Seveda sva morali še v KIK:)

P.s.

Pa dobila sem lep dišeč srček.)

Ni komentarjev:

Objavite komentar