torek, 23. februar 2010

Fimo igranje



Ponavljala sem vajo z Klavdijine delavnice.Zakaj gre tam vse kar gladko,doma me pa zeza to pa ono,pa tretje.....Ja seveda tam je tršica zraven,mi pa kako pa to,pa to,ja kako pa zdej to....in je vse bolj izi.Klavdija jest te bom kr domov prpelala ,pa bo:):):):):):)





Ker ste se vse igrale s transferji sem se morala mal tud jest.Niso mi uspeli prav najlepše,ampak vaja dela mojstra pravijo.





8 komentarjev:

  1. Ne, ne Namo ne boš je ti domov vzela, ker so ti super obeski ratal.Jaz jo rabim, ker me nekaj možno heca!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Nekaj tazga, in mal drugačnega.Je pa hudo!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. hahahaha...trole:P...sej se lohka selm, ed dan bo pr eni na nočni omarci svetla...drug dan pa pr drugi...hahahaha
    A to da mam telefon, še niste pogruntale?!?

    Sicer pa ne vidm, kje si se toolk matrala...men je vse full lepo...če se fejst skoncentriram vidm samo na 4 na robu malo razpokico (ki je seveda tam zarad umetniškega vtisa, k ne?)...to je pa tud vse...dejno bit tolk samokritična, nekatere sploh do tega stadija ne pridejo, kaj šele da bi jih kej sesal:P

    OdgovoriIzbriši
  4. se strinjam s Klavdijo - ne bit tako samokritična - krasen nakit si naredila:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je tudi všeč nakit, ki si ga naredila. Sploh padam na razpokice!

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasne obeske si naredila. So mi zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  7. joj, kok se ti koka pritožuješ!!!

    Kaj pa je narobe z razpokicami? Jaz ne vidim ničesar tako napačnega, da bi se bilo vredno razburjati :)

    OdgovoriIzbriši