nedelja, 8. avgust 2010

Preobleka

No a sem se lepo preoblekla?A me ne boste nič pohvalile al pa skritizirale?Veste to pa pride,če se človeku nič ne da,če nima nobenih pametnih idej,če se mu jih tud od drugih ne da kopirat.......pol veste da je to že kr full kriza:(
Ne sej ni res, da se mi ne da,ampak ne morem oz. zelo težko mi je tud tisto kar moram.Pol pa mal sedim,mal hodim ,velik ležim, bluzim po internetu............in se preoblačim:)
Na konc koncev ,pa si mislim ,ma klinc sej ni tko hudo,sej bo boljš,sej bo minil.....................
Pa spet vprašanje .Pa kdaaaaaaajjjjjjjjjjjjjj zaboga?Mogoče jutri,pojutrišnjem.......
Ma ja dost stokanja ,adijo pa pa:)

4 komentarji:

  1. Ja lepo si se preoblekla, mi je všeč:)
    Pa mislim, da mora miniti in to kmalu, pravzaprav hitro!!!!Te že pogrešam , mislim tisto staro Namo:):):)
    Nočka, pa, pa.....

    OdgovoriIzbriši
  2. A ti se pa še kar matraš, revčka boga.Sej bo boljš, enkrat, mora bit,a kakšne tehnike pa ni , da bi jo mal stoje mal sede delala :-)).

    Lepo oblekco si dala svojmu blogu, zanimivo a nalašč prevladuje rjava barva :-)).

    OdgovoriIzbriši
  3. madonca jaz sem videla pinki.. saj ne morem verjet s pridihom rjave.. pa nobene slikce ustvarjanja, samo neko afnanje.. to nisem navajena pri tebi, upam, da te mine.. pa prime kaj dobrega...

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo je lepo. Lepa barvna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši