torek, 23. november 2010

Snežakci

A niso luškani.Meni so full kjuti.Štampiljko mi je posodila Kreal.Hvala.Ta ideja ni moja,ampak od Marianne.Ona meni dela same lepe stvari.Zelo mi je všeč njen blog. Lepo in domiselno zna sestavljati papirčke,predvsem pa mi je všeč njeno zgibanje papirja.Voščilnica mi je krasna,le da na koncu postane full težka,ker je v njej toliko papirja,ogromno je rezanja in lepljenja,bo treba pogruntat malo drugačen sistem.Voščilnica je ustreza tudi naši Craftalnici.







-A spon full of sugar -anything goes
-Papertakeweekly-cut it out
-Stampinfortheweekend-winter

8 komentarjev:

  1. No ker glih dežuram;):):) , bom ap še tukaj pohvalila zelo lepo narejeno čestitko!!!!
    A Kreal praviš, jo ima???? Zelo koristna informacija:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa je in dodelana v nulo, tako da jo lahko občuduješ iz vseh zornih kotov.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zeeeloooo lepa od papirja, postavitve, oblike in motiva. Tvoja snežkota se pa lahko pridružita mojima ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja spet dva luštna snežkota. Pa kje to kupite? Jaz sem se kar po nekaj lokacijah sprehodila pa nikjer ne najdem kaj luštnega ... šmrk

    OdgovoriIzbriši
  5. Popolna je :)). Zanimivo odpiranje, izbor papirja in sama izdelava, čudovito.

    OdgovoriIzbriši
  6. Andreja na netu se vse najde,zdej pa tud v Memoriesu:)

    OdgovoriIzbriši
  7. :))) priznam, da sem se pošteno namučila, da sem našla snežinko :))) potem pa ugotovim, da jih je še par :))) zgleda, da sem danes slepa ko kura :)))


    Super snežakca ♥ ♥ ♥ zelo lep motiv :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Huuuuu, si se pa namatrala, s papirjem mislim.
    Letos so mi itak všeč snežaki :).

    OdgovoriIzbriši