četrtek, 13. januar 2011

Želela je..................

Kar nekaj dni je tale blogec sameval,se je pa odahnil in jaz tudi.Kljub temu da sem zelo rada v moji izbici,se ja včasih tudi malo naveličam,takrat moram nehat,ker enostavno ni idej in volje.Takrat malo pospravim ,posortiram zadevce.....Tokrat pa sem šla še mal na svež luft,sneg in sonček.Prav lepo je blo spet mal drajsat po belih strminah,le da zdaj za užitke plačujem z bolečincam.No bo že prešlo:)
Zakaj tak naslov letošnje prve objave.Zato, ker ga je videla na novoletnih čestitkah v zrelih letih,si je zaželela videti, kako je zgledal v najboljših letih in ker je imela ravno rd,se ji je želja ureničila.Kar dober primerk ane?:):):):)Tud ona je super punca ,pa naj ga ima,čeprav sam na slikci.:):)



In škatlica v kateri je tale lepotec pospravlje.:)

4 komentarji:

  1. Ko naše muze gredo malo na dopust je potem včasih prav fajn, da prileti kakšno naročilo ali pa da ima kdo rojstni dan, da se malo zbezamo delat znova. Ampak res pa paše tudi počitek. Jaz bom še malo vztrajala v njem :) In samo da je želja uresničena :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Res je tale Božiček v mladih leti dober primerek!!!Cela torta je mega njamsi! čeprav sem ostale detajle študirala kasneje, Najprej so bile učke prilepljene na najlepši del:):):)
    Hvala Namo za super lepo čestitko!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Je pa kar kraljevska tale torta, superca! LP

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlične torte pečeš in kako so šele okrašene :)) Lp

    OdgovoriIzbriši