sobota, 29. oktober 2011

Otvoritev

Naslov pove vse.Končno sem se sporazumela z mojimi papirčki.Skoraj tri tedne sem zabušavala,večinoma brala.:)Naenkrat pa me prešine,ej saj je že skoraj november,ti pa kar meditiraš.Ideja ni samo moja,na velikih blogih sem zasledila takole varianto.Saj je vse u redu,ampak barvanje..........................miljavžentkrat začela,pa ni blo dobro.Saj ne da bi bila zdaj zadovoljna,a očitno to meni ne bo šlo........................

















5 komentarjev:

  1. Tole je pa čisto noro. Pričarala si cele zimske pravljice!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. U, ti pa si se konkretno lotila. Nekaj posebnega in te smrečice ustvarijo pravo pokrajino. Verjamem pa, da je s tem kar nekaj dela, samo se splača.

    OdgovoriIzbriši
  3. Oooo kako so dobre, razgibane, pravljične ..... čudovite. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. ooo tole je pa bilo nekaj dela, ampak se je izplačalo saj izgleda fantastično :-))

    OdgovoriIzbriši