sobota, 18. februar 2012

Paket

upppppppppppppi jej ,sem vesela k radio.Prispel je paketek iz Anglije.Moja nova mašinca,ne boste verjeli,v nedeljo ponoči sem ga naročila,v četrtek je že prispel na moj naslov.To pa je ažurnost,kot da bi vedeli kok nujno ga rabim:):):)



















12 komentarjev:

  1. Čestitke ob krasni pridobitvi! Ampak saj veš - sedaj se zapravljanje začne! ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, čestitam tudi jaz!!! Gotovo si zelo vesela, vsaj jaz bi bila, pri meni je ta mašinca in vse, kar je z njo povezano še vedno na "wish" listi. Uživaj ob ustvarjanju in čimprej kaj čudovitega (kot vedno) pokaži!!! LP:)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitam. Naj ti Sizzix big shot služi bolje in dlje kot zelenko. Moj je že dopolnil leto in pol. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Uaaaaauu, bravo, mislim, da se ne boš mogla ustaviti od ustvarjalnega zagona....:):)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super nakup, naj ti bolje služi kot zelenko - ta :).
    Meni do danes še ni bilo žal za menjavo firme :)).

    Papa, Lili.

    OdgovoriIzbriši
  6. Halo!!! A je pri vas spet Božič?? Čestitam!!! In se priporočam če bo potreba:):):)

    OdgovoriIzbriši
  7. ooo super in želim ti veliko veselja z njim :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. super, vidim, da bodo nastajale nove lepote!

    OdgovoriIzbriši
  9. Jaz pogosto uporabim dokaj oguljeno frazo: VSE SE ZGODI Z NAMENOM. Očitno ti je mogel še drugi zelenko počepnit, da si prišla do črnuhca. Res pa je, da se denarica kar malo stanjša ko se odločiš za takle nakup. Naj ti dolgo in pohlevno služi.

    OdgovoriIzbriši
  10. JUPIIII, lepo te je brati takole veselo Namo:)
    Uživajta skupaj v ustvarjalnih uricah, v vseh debelinah sendvičev in še na MNOGA, skupna leta!
    Lep pozdrav, Zvezda:)

    OdgovoriIzbriši
  11. JUPIIII, lepo te je brati takole veselo Namo:)
    Uživajta skupaj v ustvarjalnih uricah, v vseh debelinah sendvičev in še na MNOGA, skupna leta!
    Lep pozdrav, Zvezda:)

    OdgovoriIzbriši
  12. to pa je lepo darilce, naj ti prinese veliko zadovoljstva in še večjih ustvarjalnih lepot, se veselim, da vidim nove izdelke, že ti so lepi.. topel pozdravček

    OdgovoriIzbriši