nedelja, 4. marec 2012

Velika noč

Vsaj že dve leti nisem delala velikonočnih voščilnic.Ne vem zakaj,ampak te voščilnice,barvanje jajc.. to meni nekako ne leži.Potrudila sem se kolikor se je dalo:):)Tale je prva.





















5 komentarjev:

  1. Pa bi bilo fino, da bi jih delala, kajti tale voščitka je čudovita!
    Lepo si jo naredila :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimivo ja, jaz tudi nemam nekega zagona za tovrstne čestitke. Sem pa se tudi odločila, da letos naredim kakšno več. Pa da vidimo, če mi bo uspelo :)) Tale tvoja je čisto prava, v obliki jajca in z zajčkom je popolna.

    OdgovoriIzbriši
  3. Seveda ti gre, pa še kako dobro, komaj čakam še kakšne voščilnice na to temo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tud meni umetnije povezane z jajčki ne gredo najbolje. Ti je pa tale zajček lepo poziral☺

    OdgovoriIzbriši