torek, 25. maj 2010

Malo mešano in Izziv drugič

Sej sama ne vem kakšen naslov bi si še zmislila.Me tko cajt baše ,da komaj mislim.Še dobro da grem v petek spet mal na dopust.:) Mal na morčka.Tokrat pa ne bomo nič delal,samo LENARILI in UŽIVALI.
Ja, pa danes oz. jutri se mi izteka rok za nardit nekaj iz vandrastih bunkic,drgač bo šefica huda.Po moje se mi bojo možgani skravžlali v nulo ,ko bom skup metala vandravke.:):)
Poglejte si moje tanove lepotičke.Prvo vam pokažem spet roziko,tale gre še na 4# izziv Craftalnice,kot druga moja.Sta se mi ravno poklopla,izziv in voščilnica.





Ostali dve pa sta tud za RD.Ena za gospoda,ki je taxist in druga za osemnajstletnico,upam da bojo zadovoljni.











Lp do prihodnjič.:)

4 komentarji:

  1. Saj ni čudno, da te baše !!Kolk tega pa ti nardiš, pa vse zelo lepo :-).

    OdgovoriIzbriši
  2. Motivi takšni in drugačni, znaš jih vkomponirat in dobro si naredila to obliko taksija. Rozika pa je tudi taka vesela, plesajoča :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Superca, tista z avtomobilom je prav posrečena!

    OdgovoriIzbriši
  4. ♥ ♥ ♥ zeloooo pridna :)
    Vsaka čestitka je drugačna, vsaka ima svojo zgodbo ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši