nedelja, 16. maj 2010

Trojčica................

Ne ta je že četverček.................Tokrat sem bla res pridna.Sem morala bit ,ker ne vem če bom ta teden sploh kaj lahko delala,ker bomo mel delavce.Petrovka zdej sem jest na tvojem mestu.:)A prideš k men ,k si že navajena.:):):)
Že na otoku sem napisala,da so si podobne,ampak take so mi naročili.
















6 komentarjev:

  1. ♥ ♥ ♥ nič hudega, če so si podobne :) samo da si uživala :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepe in res podobne, ampak tipično tvoje. Take hude:):)

    OdgovoriIzbriši
  3. krasne so, če kaj rabiš, pa kar pokliči

    OdgovoriIzbriši
  4. Lušne, bogate. Glavno pa, da so naročniki zadovoljni ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Saj ni pomembno, če so si podobne. Z vsemi temi barvami, različnimi motivi in detajli je vsaka po svoje lepotica.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tvoje voščilnice so res nekaj posebnega. Prepoznaven tvoj stil, ampak so tako lepo dodelane, da nič hudega, če so si podobne. Vsaka po svoje je čudovita.

    OdgovoriIzbriši