sreda, 29. december 2010

Darilce in žreb

Lep zaključek današnjega dne ni kaj.Pravkar sem se vrnila z delavnice v Klavdijini kuhinji.Bilo je super fajn ,kot vedno.Malo smo prčkali,jedli torto in seveda veliko kokodakali.
Hvala Ankh da si me izžrebala,da sem dobila tole lepo šatuljico od tršice.



Pri Akneli pa se je oglasil drugi dobri mož v decembru in nam prinesel tale prekrasna darilca.Res na tiho sem si prav želela tole krasno knjižno kazalo.Hvala sošolka.:):)

6 komentarjev:

  1. Ja res je bilo fajn, kot po navadi! Sem vesela, da ti je všeč in seveda(saj sem Slovenka:):):)), sem ti fouš za škatlico:):):):)
    Pa hvala za piškotke, njami!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo se imate in res ste bile pridne, da tudi tja hodi Božiček :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lepo da so tihe želje uslišane☺

    OdgovoriIzbriši
  4. simpatično... a ni fajn, ko človek dobi darilca, ob katerih mu je toplo pri srčku? :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja res je Mka,prisrčno toplo:):)

    OdgovoriIzbriši