četrtek, 9. december 2010

Jezna

Ja danes sem jezna k hudič grrrrrrrrrrrrrrrrrr...........Šibam iz službe,da bi šla mal v šoping.Pridem do avta,glej ga zlomka ,avta ni.Takoj mi kapne,pajjjjjjjjjjjjjjjk.Fino,pa bo šlo 140 evrov v franže.Za to gn.............. državo.Namesto v šoping,dnar stran metat.Lep dan ane?
Od hudga sem končala samo tole .


10 komentarjev:

  1. Ojoj, nč ti nisem fouš za pajka...drek, ti vrjamem da ti ni nič fajn :(
    Je pa zato orngfejstfajna čestitka...čisto nič se ji ne pozna, da si bla kaj jezna ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Madonca, pa so šli everčki, za J........ !!!!!!!!
    Čestitka pa itak megastična, v jezi pač fajn ustvarjaš :)).

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja vem kako je to, meni so ga odpeljali izpred gin. klinike v Lj., res zelo nerodna zadeva :-(( Me je izučilo in sedaj dam raje za parking!!!
    Čestitka pa je v tej jezi čudovito nastala :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Verjamem, da ti je dvignilo pritisk.
    Voščilnica je tako zelo lepa, čudovit motiv.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ojej! Jaz pa najprej pomislim, da so mi ga spizdil. :))) Zadnje čase dam raje kakšen evro za parking ali pa celo parkirno hišo, ker če pomislim, da dobim kazen, plačam za naprej in nazaj. :) Ampak jeza pa nate dobro vpliva, super čestitko si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Se ne čudim , da si jezna!Se pa čudim,da ti potem usp enarediti tako lepoto!res je lepa!

    OdgovoriIzbriši
  7. ja včasih jeza deluje presenetljivo, tukaj je naredila svoje.. se ti kar predstavljam, kako je trpel papirček.. pa kako si lepilo čoftala sem in tja... ja ni kaj, mogoče ti pa uspe na drugem koncu prinesti izgubo not...

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja, take zadeve pa bolijo. Tudi jaz se tega izogibam, če se le da in mečem kovance za parkirnino. Ampak kaj naj ti govorimo, saj te bomo še samo bolj razhudili, ko tako to veš :) Čestitka pa je lepa.

    OdgovoriIzbriši
  9. Iz hudega nastal čudovit izdelek! LP

    OdgovoriIzbriši