nedelja, 19. december 2010

Naporen vikend

Waw končno malo počivam.Za mano je res naporen vikend.No ne čisto dobesedno.Ker letos po stotih letih ne bom teden pred božičem na dopustu,sem morala prijet stvari zgodaj v roke.Še ko sem bla doma,me je zmeraj čas dohiteval,letos pa sem sklenila ,da ne bo tako.:):):)
Plan je bil,v petek vse zlikam,uspelo.Naredim lepo število voščilnic,nekaj še po naročilu,večinoma pa zase.Tud to uspelo.












Spečem vsaj tri runde piškotov.Evo jih,še čisto sveži ,vroči.



Poleg vsega ,pa še vsa redna opraavila,kosila,pospravljanje........No pa rečte ,če nisem bla res pridna.Ko bi blo takih vikendov precej veliko več,kako bi blo to lepo.

8 komentarjev:

  1. Super pridna :). Čudovite voščilnice in slastni piškoti, vsaj videti so tako, bi kar enega.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa ti nisi normalna!!!!!Pa kaj jemlješ, da ti to uspeva???:):):)Noro!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Saj mi ne velikokrat Aknela:):):)

    OdgovoriIzbriši
  4. ...pa ti nisi normalna...kolk teb uspe narest v 2 dneh!...vse čestitke so krasne, piškoti pa dišijo do sem :P

    OdgovoriIzbriši
  5. Si pa res bila hiperaktivna!! Toooliko vsega si uspela narediti! Krasne voščilnice in mamljivi piškoti.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako, da ne ??? Velikokrat si pridna, samo, da ni vedno toliko za pokazat .

    OdgovoriIzbriši
  7. Uf, si se klonirala ali kaj? Si morala biti pa res aktivna da si vse tole popredalčkala v en vikend.

    OdgovoriIzbriši